torsdag 1 januari 2015

Första januari 2015.

Den första dagen på ett helt nytt år.
En lite enklare dag att se med nya ögon på sitt liv.
Reflektion på tidigare år och förhoppningar och förväntningar på ett nytt år fyllt utav överraskningar...eller utmaningar.
Visst man kan vara klok och säga att vi borde vara mer medvetna om det dagligen, men handen på hjärtat, visst är det lätt att fastna i rutiner och bara åka med i farten.
Därför är det ändå rätt häftigt att det här är FÖRSTA dagen av 364 andra.
Dagen då man uppmärksammar, eller kanske tom tvingas att uppmärksamma vad man vill ha ut av året. Vad det än må vara, jobb, egen utveckling, vänner, relationer, hälsa osv.

Så...löften eller inte?
Vad tycker du?

Jag har i alla fall tänkt arbeta på två saker.
1. Mindre fika och godis.(jag fikar MYCKET)
2. En personlig utvecklingsgrej som handlar om hur jag tänker på viss saker och situationer.
(Går inte in på detalj.. Men ändå, ett sätt att tänka för att må bättre helt enkelt!)
Det blir mitt 2015.

2014 var ett kanonår!
Inte ett helt lätt sådant. Men ändå något som har utmanat mig i den riktning jag vill gå.
Började med Brasilien, en fantastisk resa!


Gjorde klart tjejklassikern. En otroligt rolig kroppslig utmaning som jag fixade!! Har fan aldrig slitit så mycket på ett par skidor!


Fick köra MRL dance med bästa Sofia Heydeck på NW convention.
En bajsnödig situation som kompenseras med endorfiner och kärlek!!!<3 data-blogger-escaped-br="">

Öppnade en salladsbar i Kville Saluhall. Helt otippat, dock inte helt ogenomtänkt! ;) Ser fram emot att arbeta vidare med den under 2015!
Att driva eget är verkligen roligt och utvecklande. Meeen det är också sjukt utmanande på sina sätt! Vi säger mer om det en annan dag! ;) Www.greensforyou.se


Även haft ett otroligt stöd av vänner och familj under året!
Känner mig så löjligt tacksam över att så många funnits här för mig!
Speciellt vill jag lyfta fram min bror och Sonny. Daniel som öppnat sitt hem flera månader och hjälpt mig med hur mycket som helst under hela året!
Sonny som plockat upp ledsna och trötta trollbitar och magiskt plockat ihop dem igen!
Ni är grymma!


Det är några av mina höjdpunkter under det gångna året!

2015 om du rockar hälften så mycket så blir jag sjukt tacksam!

Crea diem!
Inspirerasmedmig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar