torsdag 24 april 2014

Vågar du ge allt för att vinna?

Man säger ofta att man måste våga för att vinna.
Visst är det så... ibland måste man satsa allt man har för att ha möjlighet att få det man önskar.
VÅGA satsa allt man har, för att Vinna.

Så jag gör det nu. Jag kastar mig ut på totalt okänt vatten.
En läskig värld öppnas av beslut och kostnader.. ännu mera beslut och kostnader.

Men jag känner mig ändå lycklig och glad. På något konstigt sätt även trygg. Trygg för jag har så otroligt många fina människor som hjälper mig.
Jag känner mig fri och en skapandeglädje väller ur mig!
Det här är en av de coolaste sakerna som jag har gjort på länge! Förmodligen lite för att det är så jävla läskigt på samma gång!

Ska försöka hålla kvar i de positiva känslorna...
Missta mig inte nu för att vara naiv!
Jag vet att jag snart kommer att arbeta ihjäl mig.
Fri blir ett minne blott. . när jag hackar sallader och aldrig har tid att göra något annat än att föra bok och preppa baren. Då kommer jag inte vara lika nöjd...

Men jag kastar mig ut i en tro att det blir som man tänker sig.
Jag ger allt jag har för att åtminstone försöka få det  jag drömmer om.

Å går det åt helvete... så har jag åtminstone försökt.

Vad skulle du ofta för att vinna det du drömmer om?
@GREENSFORYOU

Inspirerasmedmig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar