söndag 5 januari 2014

Jag är så jävla nöjd!!! :)

Idag är en sån där dag då jag känner lyckan i min kropp!!

Nöjd med att det är söndag och att ledigheten håller i sig.
Nöjd med att få sova ut.
Nöjd av att få njuta av min frukost.
Nöjd med alla mina beslut.
Nöjd med att jag inte riktigt vet vart jag är på väg i arbetslivet men känner ändå stor förhoppning till att det kommer leda till någon fantastiskt!
Nöjd med människor omkring mig!
Kända och mindre kända, alla tillför så mycket kärlek på olika sätt!

Nöjd med mig själv!
Nöjd med mitt sinne, nöjd med min kropp även fast musklerna börjar tyna och jag fortfarande går på julätarhets och inte är i min vanliga form.
Nöjd med att jag snart ska göra en relativt okänd människa riktigt glad.
Sådär löjligt nöjd att jag känner ett bubblande asgarv inombords!!! :D
Har förmodligen ett sånt där flin som folk kan reta sig på! :p men fuck det! ;)

Vill passa på att dela en länk som min fabulösa vän Berggren delade på fejan igår. Helt klart tänkvärd!

Klicka här

Ha en strålande söndag!

Kram från frukostfilosofen! ;)

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar