tisdag 10 december 2013

Attackerad av en penis!?

Vaknade med ett ryck i morse efter en konstig dröm!
Jag satt i baksätet och åkte bil runt i Asien. Vi stannade vid en jättedrake som låg vid vattnet.
Jag öppnade dörren och blev påhoppad av en svart stor orm!

Samtidigt som den attackerar mig så hoppar jag på riktigt en meter åt sidan i sängen! Goooooo morroooon!!! ;)

Obehaglig start på dagen och nyfiken som jag är så kollar jag drömtydaren vad det innebär att drömma om ormar!

Det stod bl.a. såhär:
Ormen kan, beroende på hur den visar sig, stå för allt från ursprungligaste instinkter och reflexer till högsta andliga medvetenhet.
I princip är ormen en läkedomssymbol (Aisklepios)
Ormen kan även vara en sexsymbol (penis).

JORÅ såååå att penisattackerad ensam hemma innan frukost!
Bra start på dagen... Eller? ;)

På fredag teamar jag sista Shbamen på två månader!
Backaplan kl 11.30 is da place 2 bi! :)) kom och dansa med mig och fröken Eriksson/Berggren!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar