lördag 2 november 2013

BÄSTA grannarna i alla kategorier!!

Äntligen har jag fattat det där med att hänga med sina grannar.
Min bild av grannsamhörighet innebär att man bor i hus, radhus och träffar människorna som bor i samma kvarter barn som leker ihop osv.(ala wisteria lane)
I min värld är det iaf inte så vanligt att man hänger ihop med med grannarna när man bor i etta i "storstan".

Men det har jag gjort en hel den senaste tiden! OCH vilka fantastiska människor!
Förutom taco och bingolottokvällar den senaste veckan så bjöd dem mig på middag igår på MrP!


Stort firande för mina nya beslut och utmaningar! :)


Heta shottar och grym mat! ;)


SOM att inte den kvällen vore nog!
Klockan 14.00 dagen efter stod lunchen serverad!
För att härma deras uttryck, Magiskt... eller jag skulle fan säga succé!!!

#winningommöjligtliteförmycket! :p

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar