fredag 25 oktober 2013

Bosson rockar kostymerna

Och mina heta kollegor kl 9 på morgonen!
Skönt hjärntillskott på svenska mässan!

YouTube Video

Inspirerande föreläsningar!

Anders Wiman fick mig att gråta floder då jag relaterade till hans ungdomshistorier, han spelade på alla mina känslosträngar!
Häftig man som gick från att bygga en bil i mammas hus, till att starta en ambulansverkstad.

Klas Hallberg fick mig att gråta av SKRATT!!! Så sjukt rolig och vettig kille!

Karina hade en väldigt inspirerande historia, extremskidåkare som råkade ut för en olycka och lärde sig att gå emot alla odds.

Vad tog jag med mig...?!

Nedvärdera inte dig själv och dina prestationer.
Moderna verktyg är överskattade.
Skogshuggarna-fika mer få mer gjort.
Du KAN!
(Är det bara jag som vill göra Gunde svan röst å säga kviiiinnor kan!)?


Nöjd med dagen!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar