fredag 27 september 2013

Lidingöloppet!

Herregud nu är jag i Stockholm igen!
Tredje etappen av en svensk tjejklassiker.
Lidingöloppet... 1 mil.

Jag tänker fortfarande hur svårt kan det va!? Jag kommer ju garanterat ta mig runt!
Finskt SISU ni vet!
Det är bara ett liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitet problem... Jag trodde från början att jag skulle springa på lördagen. Så jag bokade tåg hem rätt så tidigt på söndagen...16.00 för att vara exakt...

MEEEEEEEEEEEEEN så visade det sig att jag springer på söndag kl 14.00...

Den matten går ju inte ihop! Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hur tänkte du där mumin!!?
Så om någon kommer köra sent från Sthlm till Göteborg på söndag får ni gärna ta med en mumin som förmodligen kommer att missa sitt tåg! :D

Hejja på mig från 14.00, jag kommer garanterat behöva det! :)

 Inspirerasmedmig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar