söndag 25 augusti 2013

Schyssta träningskläder!!

Idag hann jag ner på stan för lite shopping! Mest fönstershopping dock... Lönen är otroligt välkommen på tisdag efter dessa semestertider, I tell you!! :)
Anyway! Det jag vill säga är att det finns så jäkla mycket snygga träningskläder ute just nu! NIKE är ju min favvo och som vanligt hittade jag massa måsten! MEN Adidas gled ändå in på bana två!


Blåa leopardtjats! Hur snygga som helst! (Å andra sidan går ju alltid det mönstret hem!) ;)


Vi har även Gina och H&M som har sin egna träningskläder! Massa snygga linnen(större varianter som jag gillar!!) även massa grymma tights! PLUS att dem är väldigt mycket billigare... Sen vet jag ju inte hur dem är kvalitetsmässigt... Men men kan vara värt det! :)
Hittade en asball tröja på H&M men som inte fanns i storleken S, så jag engagerade mig och gick till de andra butikerna för att hitta just den storleken... Jag och alla andra i min storlek uppenbarligen... Va slut överallt! :/
Jaja helgen är slut! Det betyder att vi steppar imorgon!
18.30 på domkyrkan, sista passet för den här damen... Sen ska jag fokusera på lite egen träning!

So bring da action!!!!
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar