söndag 11 augusti 2013

Löpträning!

Imorgon börjar jag arbeta igen.
Vardagsrutin!
Det betyder att även träning ska in på schemat.
Typiskt nog så blev jag dålig i halsen för ca en vecka sen... Men förhoppningsvis ger det sig snart!
Hur som helst så planerar jag att köra igång med shbam på tisdagar igen nästa vecka, 17.40 på exclusive(iaf så länge jag blir av med den här nyskavalkaden som konstant pågår för tillfället)
Sen måste jag få in gymmet två gånger i veckan. Så jag får lite muskler å min PT inte tröttnar på mig totalt! ;)
OCH så tänker jag att jag ska börja springa... Förlåt inte springa... jogga lite inför lidingöloppet som är i september. Jag har ju inte övat till dem tidigare grenarna(cykel och simming)men eftersom jag inte var uppmärksam på min starttid när jag bokade min tågbiljett...

(Konstpaus) så skulle jag behöva springa milen på en timme...
Japp jag är för snål för att köpa en ny biljett!

SÅ har DU nå tips på hur du tycker att jag ska lägga upp min träning inför det här, eller om du vill ha sällis med en slömask i spåret, let me know!?!?



Inspirerasmedmig!

2 kommentarer:

  1. Det kommer du fixa galant, lite "jävlarannamma" så kommer du runt :D

    Men bästa sättet är att försöka ge dig ut några gånger i veckan. Inte för långa pass direkt då det kan göra mer skada än nytta på knän och leder. Men att jogga mellan 5-8 km 2-3 gånger i veckan tror jag kan göra gott :D även fast tävlingsdistansen är 10km så kan du dundra igenom det på vilja även fast du har tränat på lite kortare sträckor :) Lycka till ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra tips! Jävlar anamma har jag! ;)
      Lite finskt sisu! ;)
      Låter som en bra plan! Ska försöka komma ut lite på det sättet, och inte gå ut för hårt så jag skadar mig.

      TACK!!!

      Radera