torsdag 22 augusti 2013

Föda barn... eller mancold.

Is nothing, comparing to how I feel today!
 
Förlåt hata mig inte...
 
Men efter att kört två varv i Conceps djävulsbur, gjort ett cykelmaxtest, armhävningstest och en ViPR klass igår så konstaterade jag lätt för mig själv redan I GÅR KVÄLL... att mina muskler är ömma... i morse kunde jag komma på tusen anledningar till att ligga kvar i sängen... återkommande anledning bestod av två bokstäver ... A J!!!!
Egentligen tänkte jag jävlakukskitAaaaaaaaaaaaaaJ! Jag kan inte gå!
 ... men sånt passar sig inte riktigt att skriva här... ;)
 
Därför kan jag väl erkänna att jag var mindre sugen på ett träningspass med min Personliga tränare i morse! Tack och lov så va min PT med igår på alla galenskaper så hon hade en viss förståelse för mitt gnälliga jag idag. Lite lättare övningar på muskelr som jag inte hade fullt så ont i... och lek på det!
Bollar och hänga knäveck! Hon vet hur hon ska få den här trotstjejen att tycka att träning är roligt! :)
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar