fredag 5 juli 2013

Känslan av att "jag borde"

ha tränat!
Jag borde ha tränat inför det här loppet!(vansbrosimmet!)
Samma sak inför tjejvättern, dagen innan kom samma tankar... Shit jag borde ha tränat inför det här!!
Exakt så går tankarna nu.

Hur kan du simma en kilometer motströms i 15 grader utan att träna till det..!?! PUCKO!
Har ju ingen aning om hur kroppen kommer att reagera...
Det minsta jag kunde gjort är i alla fall att hoppa i plurret med våtdräkten för att känna hur det känns!

Men nä då!
Den här inställningen har jag haft:
Det löser sig! Hur svårt kan det va!? Jag simmade jättemycket när jag va yngre!

Snark! Ja Sara det KAN vara sketsvårt! Och JA du simmade när du var yngre! ... För 20år sen!!!!

Schizofren är mitt mellannamn just nu...
Typ: Det löser sig - OMG hur ska det gå!?
Det gick ju jättebra att cykla och det har jag ju inte gjort innan - cykla ja, det är inte samma sak som att simma!

AAAaaaaahhhhhh! Galen mumin!

Det här blir spännande...! Man ska utmana sig lite extra ibland!


Har i alla fall testat våtdräkten... Det är ju alltid något!..?

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar