lördag 8 juni 2013

Tjejvättern, vilken utmaning!

Vilken utmaning och vilken kanondag!!!
Gick upp tidigt imorse, åkte med bror hemifrån lilla Arboga till Motala.


Nervös och taggad!!
Starten gick 10.12


Dem första två milen gick helt okej, soligt väder och gott humör!


Började komma in i lite "tävligsmode" efter ett tag och det va roligt att åka förbi person efter person! Jag kände mig rätt så stark så jag hoppade första stoppet... (för att dö i en backe...) Men efter uppförsbackar kommer nedförsbackar wohoooo! ;)

Rullade på rätt bra! Helt chockad!!! Man får tydligen rätt så bra kondis av att bara dansa två till tre gånger i veckan! :)


Skippade pauser och knäppa blogginlägg och körde på! 5 mil kändes och helt okej!


Sista stoppet behövde jag fylla upp vattenflaskan och där stod mamma, pappa och Daniel och hejade! :)


Två tunga sista mil...
Ryggen var den del som blev tröttast!


Men i mål kom jag!! 10 mil på 3.51, Så sjukt nöjd! Det gick verkligen över all förväntan!


Tack vättern, sponsorn och min grymma familj för en underbar dag!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar