söndag 12 maj 2013

När känslorna tar över...

Jag brukar inte vara jätteprivat här på bloggen, oftast babblar jag på vilt och brett om vad som händer på dagarna.
Oftast blir det om träning eftersom det är den branschen jag arbetar inom!

Men emellanåt så blir jag känslomässigt berörd på olika sätt(såklart även jag även om det inte märks här så ofta)senast när jag va riktigt förbannad och uttalade mig om det här på bloggen så var det hur många oroliga personer som helst som hörde av för att dem va oroliga!

Haha guess what!? Det händer även att det här lilla trollet blir arg ibland! ;)

Och ledsen.

!When it hits you in the face!
(With a chair!!!) ;)

Verkligheten!

Något som du vet kommer att ske, men aldrig riktigt är förberedd på.
Någon som har stått dig nära i hur många år som helst, som går vidare. Lycklig. Utan dig.

Bölar som ett litet barn idag. För det gör fan ont. Även om det är rätt. Även fast jag önskar personen all lycka i världen.
Det är en konstig känsla.
Jobbig känsla. Definitiv känsla.

Därför blev det lite terapi på gymmet idag. Dansade i den fina salen på Nordic Wellness Olskroken.
Om. Och om. Och om igen.
I was here. Med Beyonce.
Åsa gjorde en modern dans till den på Nike för ett tag sen. Så där struttade jag runt i salen. Barfota. Gjorde dansen om och om igen. Tills jag kom ihåg hela.


Sen fick jag ihop mitt sista stepblock också!
Folket utanför tänkte förmodligen att jag hade nån slags störning.

Skit i det!!! ;)
Nu känns det bättre!
Fortfarande tung i ögonen av tårar. Men chocken har släppt.

Blickar framåt... Nä nu ljög jag... Sörjer det som har varit idag.

Imorgon blickar jag framåt igen.
Jag har otroligt många roliga saker och utmaningar som är på väg åt mitt håll!

Tacksam!
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar