fredag 24 maj 2013

Kan vara den tråkigaste fredagen i världshistorien!!!

Jobb jobb jobb!
Det är i och för sig inte tråkigt. Men jag känner att jag vill klara av allt innan jag åker på semester på måndaaag!!! :)

Sååå för att vara en fredag är det inte jättespännande... Det känns inte heller superinspirerande att fixa tvätten... Jag är även sjukt missnöjd över att jag inte kan shbama imorgon! BÅDE Annika och jag är sjuka! Vad är oddsen för det!?

Nä BLÄfredag!
Isolerad hemma i tråksysslor... kan tänka mig 1000 andra saker som är roligare!! :)

Hahaha neggomumin!
Jag har i alla fall gjort TVÅ bra saker idag! Hjälpt en gammal farbror i butiken och uppskattat en person som tänker på mig ibland och hjälper mig, förmodligen helt omedvetet!
Det känns bra! :)

Nu ska jag käka! Extra vitlök extra ingefära extra allt!


Extra Marabou!.... oooopps! :p

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar