tisdag 14 maj 2013

Från toppen till botten!

Vaknade upp av mig själv vid 7 imorse, solen sken å fåglarna kvittrade! Typ... ;)
Tog en morgonpromenad till jobbet och kände mig vid ganska god vigör!


Fick gjort sjukt mycket under dagen och är tacksam över mina gosiga kollegor!
Trots lite konstiga temperaturskiftningar i min lilla kropp under dagen så tänkte jag ändå att min lilla kropp skulle lätt klara av Min tisdagsshbam!
Rolig klass som vanligt och gästspel av "skuggan" Isabelle!
Men under klassen så började min näsa rinna och halsen gör nu jätteont! Sjukt trött i pallet å redo för sängen! M i s s n ö j d!!!
Avrundar med te å halstabletter!


ASsuuuurt!!! skulle ju teama med Eriksson på backaplan imorgon!!!

Håll tummarna att jag bara behöver lite sömn!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar