lördag 6 april 2013

Vilken dag!!!!!

Nervös som ett as vaknade jag upp innan klockan 07... Redo att möta mina demoner! ;)
Föreläsning 8.30! Glömmer givetvis mina anteckningar hemma och småpanikar lite över tekniken. Men allt går bra!
Jag drabbas inte alls av dem där hårda hjärtslagen och nervösa skakningarna som jag brukar! Vilket känns skönt! 1-0 till mumin! Whoooop! :)


Sen var det dags för Sh'bam med fyra heta brudar och rykande galet heta instruktörer och medlemmar! Innan vi ens hade börjat så kokade salen!


Vilken fantastisk stämning!
Kärlek och dansglädje!
Å andra sidan så började min kollega med en tuttchock och två sekunder senare ramlade hon av scenen. Redan DÄR satt ribban! ;)
Haha men grymt kul! Ska verkligen bära med mig den här känslan! :)


Av nån anledning tog vi bara svettiga efterbilder!


Vissa svettigare än andra!


Efter klassen blev det bara mingel! me and märta, same same ;)


Sören är alltid lycklig, Åsa är alltid sur! ;) (första gången ever tror jag!)


Sverigechefen och miss Skåne!
Vilka inspirerande människor jag har hängt med idag! Älskar sånna här dagar! Vårt företag består verkligen av skinande personligheter!

Nu ska tant vila! Sen blir det kalas!
Ååå rota in det här ordentligt i minnesbanken och glädjesjälen nu! :)

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar