måndag 18 mars 2013

Repa, träna, öva, träna,repa!

Såhär i releasetider så är det full rulle i salarna.
Jag failade stort igår! Släpade mig till gymmet i går kväll. Men när andra redan tingat salen så orkade jag inte dra mig vidare så jag satsade på fruktsallad och soffhäng istället!!!
Tillbaka till idag!


I brist på annat så Shbammade jag i Indoorsalen! ;)
sen CXade jag med fina Soffan!


Sen fick jag en liveshow av den nya CXreleasen!


Avslutade med en dansstep(bilden är tillägnad johanna lönn)

btw GRYM step! Fy bubblan vilka grymma dansare det är på dommis!! Roligt!!!!

Där kan man ju tro att dagen tog slut, Men ICKE!!
Jag och Heydeck övade den nya Sh'bamen som vi kommer köra på domkyrkan på onsdag!

NU - dusch - mat - säng!!!!

Whoooooop!
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar