onsdag 6 mars 2013

Jag hör mig själv säga JAVISST!???!!

Herregud... det här  med att prata inför folk är inte min kopp te.
Absolut inte... min kropp skakar och hjärtat slår nästan ur led. Även när jag vet vad jag ska säga så drabbas jag av det här. Vilket gör att man inte ger ett speciellt säkert intryck. Även fast dem flesta som jag arbeta med säger att det inte märks.
Trots det så har jag funderat på att sätta ihop en coachinginspirerad föreläsning.
Nu blev det på tapeten att jag kan få köra den om ca en månad... så jag kände att det här måste jag verkligen fundera på.
Började bygga på den i mitt huvud och i söndags satte jag igång och pratade högt för mig själv.
I 15 minuter.

Så långt kom jag på min lilla "föresläsning".
15 minuter alltså... nej "hålla låda" i en timme blir svårt.

Så då bestämde jag mig att NEJ det blir inget med det! Varför ska jag utsätta mig för sånt!?
Nä det var en tokig ide.

När jag igår sen får frågan igen så säger hela mitt inre ABSOLUT INTE.
MEN det som kommer ut ur min mun(?!?) är javisst, absolut då kör jag! :)

WTF!!!!

Jag sa JA!? Varför synkar inte min mun och hjärna?
Varför ska jag hålla på och plåga mig själv... puh!
Årets utmaning är tagen! (å då ska jag ändå göra klassikern...)

Hahahaha jag behöver hjälp! Det är ju uppenbarligen något fel på mig! :)

BRING IT OOOON!
#Inspirerasmedmig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar