söndag 31 mars 2013

GLAD PÅSK!

Tre dagars ledighet hemma med familjen är som balsam för själen!
Ändå har jag två saker som stressar mig lite. En sak som jag tyvärr inte kan påverka. Vilket gör att jag ältar det alldeles för mycket... Men men så är det ibland... Tiden får agera plåster.
Den här veckan ska jag fokusera på min föreläsning och klass.
Det ger mig lite lätt prestationsångest. Jag vet ju hur jag blir när jag ska prata inför folk. Samtidigt, det är utanför trygghetszonen som magin sker!
Så hello personlig utveckling,.. Eller inveckling.,. Haha vi får se!
Sen måste jag göra ny korre till dansstepen och filma min CX...
Typiskt att jag vara har en vecka på mig att lösa allt ovanstående!
Får vara effektiv imorgon! ;)


Har ju laddat med sol, familj, påskmys, godis och god mat.
Så det här borde bli bra!








Hoppas att DU haft en riktigt bra helg! :)
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar