söndag 3 februari 2013

Jag gråter nästan av lycka!

Dag två Nike Blast!
Vilken blast sen! Underbara träningsinspirerande dag!

Ni har ju fått lite uppdateringar under dagens gång, men låt mig sammanfatta resten av dagen och dess höjdpunkter!

Joao Assuncao i freeaking fucking löv U! Ragga Mumins style säger jag bara!


Han är ju inte dålig på att dansa... Är man med i gruppen Bounce så är man inte dålig på att dansa punkt

Så otroligt tydlig med allt! Undrade man vilken arm eller håll så sa han det direkt, som att han kunde läsa våra förvirrade miner.
Superskön och cool, löjligt ödmjuk... Finner inga ord! Han va så jävla bra och deltagarna inklusive jag ville inte sluta applådera och inte heller dansa. Det var sådan stämning att jag blev så rörd och nästan ville gråta!


Joao får TIO godispåsar av fem!!!


Sötnötterna JO och M håller med, true löv!! ;)

Efter raggan skulle jag gått på modern dans... Men jag kunde inte med att köra mer... Var tvungen att njuta av mina raggakänslor lite till!


Avslutade dagen med Robert Sörensen, dansstep.
Det är ju allmänt känt att jag gillar den här snubben! Så även idag.
Om jag får tycka så kändes det verkligen som att han hade tänkt till och utmanat sig lite idag. Mycket nya moves och i slutet var jag totalt bortsnurrad! En rejäl utmaning att bita i! Men det kändes fräscht och ganska nytänkande från hans sida! Sedan har han alltid bra musik och HUR kan man inte gilla när han ställer sig och bjuder på lite rumpvickning!
5 av 5 PANG!

Strålande söndag och jag är totalt inspirerad och har nån annan känsla i bröstet... Kärlek... Lycka!
Lycka tror jag att det är!
Vill du också ha lite lycka i bröstet så hoppas jag att vi ses på domkyrkan 18.30 imorgon.
Då ska jag göra mitt bästa för att ge er denna dansglädje som jag nu absorberat!

Det är idag vi bestämmer oss, inte sen...
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar