söndag 6 januari 2013

Nytt år, ny utsida, nya klasser!

2013 har redat kickat igång med grym energi!
Så jag tänkte passa på att uppdatera er lite!

Börjar här på bloggen. Nytt yttre men samma innehåll (läs skit)
Hoppas att ni ändå kommer att gilla den! :)

Nya klasser!
Nästa vecka, imorgon dra Nordic Wellness igång sitt vårschema!
Det innebär att jag kommer att köra dansstep på NordicWellness(gamla Sportlife) Domkyrkan.
Måndagar 18.30!
Tisdagar blir det SH'BAM på Exclusive 17.30.

Nu kan du även gå på Sh'bam på torsdagar på Exclusive, med ingen mindre än Annica Sjöö från Let´s Dance! Massa dans i vår! :)

Så för mig blir det bara två klasser i veckan den här terminen! MEN jag ska satsa lite mer på min egen träning! Kommer att köra med min personliga tränare minst en gång i veckan. Så visionen är att gymma minst två gånger i veckan. Bra utmaning 2013!

Det känns ljuvligt att börja hela januari med semester! Uppleva Nya Zeeland!
Hur tråkigt kan 2013 bli!? ;)

Men med det sagt så kommer jag inte ha mina klasser vecka 3,4 och 5. Men jag har ordnat grymma ersättare och vecka 6 kommer jag köra igång igen med mer energi än vanligt! Whoooop!

Hoppas att vi ses imorgon!
(Det är fullbokat men  hoppa in på en drop-in biljett vetja!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar