onsdag 9 januari 2013

Hobbitpacking!

När jag hade lagt fram allt jag tänkte packa med mig igår så insåg jag(efter endast en liten hög i väskan)att det här kommer aldrig att gå! Jag blev till och med förolämpad för mina packningsskills och min ryggsäck kallades för smurfväska! Speciellt dissad blev jag för min hårfön och plattång som jag självklart mååååååste ha med! ;)
Ja ja efter lite knep och knåp så fick jag väl ändå inse att det var en smurfväska! Väldigt smockfull blev den MEN jag fick med mig det mesta! 15 kilo checkade jag in på Landvetter! 15 kilo på tre veckor... Hmmm börjar ifrågasätta mitt kön. Kvinnor ska alltid ha med massa saker...medan män kan köra shorts som kombinerad badbyxor/vardagsshorts/finshorts i ett! Resa två veckor med en icakasse! Förlåt nu överdriver jag lite. :p Men vilken normal människa packar bara 15 kilo för 3 veckor!

Det här blir bra! (Kan hända att jag mejlar en lista till soffan som kommer ner några dagar senare! ;)

Hobbitpackning till NZ känns ändå passande, jag menar hur mycke behöver man egentligen!
(slits mellan den sköna känslan av lätt packning och ångesten över att inte ha tillräckligt med ombyten)

Nu är jag i London, sen flyger jag till Honkong-Auckland.
Låååååååång resa!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar