onsdag 30 januari 2013

Halvvägs runt jorden

Typ... Hänger i Hongkong,igen.
Flyger Hongkong-London-Stockholm! Har precis landat efter att ha hållit mig vaken i Alldeles för många timmar... Sett alldeles för många avsnitt av Top Model.
Ingen aning om hur många eftersom det är typ fem timmars tidsskillnad... Japp dålig koll kan man säga.
Dock har jag lärt mig att man aldrig ska ställa sig i kö bakom indier(ber redan nu om ursäkt för detta opassande antagande)MEN det tar ALLTID sån jäkla tid!
TVÅ- töm vattenflaskan igen!
TRE- köp inte den där förbaskade bensinmackan igen=McDonalds trots längst kö!

Så nu är jag i fas.
Ska hålla mig vaken ca 4 timmar till, sen hoppas jag att få snarka hela vägen till London!
För att att komma i lite Sverigefas igen!

Längtar inte efter att äntra Sthlm i skinnjacka och sneakers!
Frivilliga med bil och vantar får gärna hämta upp ett trött troll på flygplatsen! ;)

Ändå så längtar jag nog lite hem för att få träffa alla igen nu!

Hongkong är absolut skittrist!(förutom gratis Wifi) ;)

Tröttasteinläggetpålänge/Inspirerasintemedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar