fredag 14 december 2012

Har världen blivit upp och ner?!

Eller varför står helt plötsligt ALLA på huvudet?!
Överallt på insta, face och bloggar lägger folk upp bilder på sig själva i huvudstående(kanske inget ord men skit samma)
Varför står alla helt plötsligt på huvudet och skriver om det hela tiden? Jag har uppenbarligen missat något... :)
Jaja sidospår! :) underbar dag idag! Förutom när min PT tvingade mig till denna övning!


Baksida lår!! det gör så piiiip ont!!! maj gadd! dan är inte ens slut och jag har redan ont!
Tårarna var ett faktum!
verkligheten säger att jag måste träna bättre!
Som plåster på såren avslutades kvällen med lite julmys med grymmepersonalen!


Jägarstolstävling!


Speeddating? ;)


Doppa pennan! Erik gjorde det galant åt vårt lag!


Vi hade även en rökta julkorv!! Haha sjukt kul! (eller så är jag väldigt lättroad!?)
Jaja Happy helg peops!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar