lördag 8 december 2012

For a fitter planet!

Puha! Vilka hjältar det är som har tränat på svenska mässan och Fitnessfestivalen idag!
H e l a dagen!


Jag började med Sh'bam med dessa sötnötter + en heydeck!
Gick så där... Tappade korren och kände mig lite skrikig,.. Tyckte att jag hördes lite dåligt så snacket blev inte så bra...
Men kul hade vi och det är ju det viktigaste! :) (om nån har någon bild från Sh'bamen så får ni gärna säga till... Jag tog tyvärr ingen själv!)


Sen körde vi vår show med Combat, dans och attack! Fullt ös! Tyvärr har jag ingen video... Men ska försöka lösa det! :)


ZumbaCrewbattle! Tokgrymma!


Jag körde den nya CXen för första gången idag = toktungt!
Tokbra!!

Tack till alla glada engagerade människor som var där! ni är grymma och inspirerande som tusan!!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar