lördag 1 december 2012

1a advent!

Jag fattar ingenting! Folk bakar lussebullar, pyntar, går på "jul på Liseberg, kollar på julkalendrar och tänder mysljus.

Jag har totalt missat det här med julstämning.,. Att det är december chockar mig lite tom.
Det enda jag har märkt är att det är jäkligt kallt ute... OCH det regnar inte!
Jaaa det är väl det som gör att det är lite juligt ute.
Jag får väl jobba lite på den här känslan. Mörkret är ju ganska trist! Så att göra det lite ljusare och mysigare är inte så tokigt!

Ska hämta min vinterjacka i källan, ska nog passa på att ta upp ljusstaken samtidigt... Om jag hittar den!

Japp så får det bli!

Snart Sh'bamkvartal!

Ha ha ha den äran på första advent!


Njut av december, jul, ljus och familjen!
(Kom ihåg att stress och gåvor är inte det viktigaste)

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar