torsdag 22 november 2012

Skilsmässa och torsdagsscones

Idag är en sorgens dag!
Jag har gjort slut med mitt hår.
Jag ogillar.
Jag erkänner jag är hårfåfängd.
Var hos frisören imorse och plockade ur mina extensions.
Känns som att jag har tre strån kvar och världens tunnaste tofs!
Iiih!
Jaja får väl nöja mig med mina muminstrån och erkänna att det absolut inte är hela världen!
Haha sorgens dag... Jaja jag kanske överdriver lite.
Har faktiskt haft en strålande dag!
Jag har ju danssteppat på backaplan, det är alltid en höjdare
Jag har avslutat kvällen hemma hos min Mary! För att få kvalitetstid behöver man tydligen sova ihop,.. Men innan övernattningen så tjötade vi lite och hon skämde bort mig med nybakade scones!


Mycket trevligt!


Idag levde jag efter följande:
If not now, when?

Smaaaack! ;)
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar