tisdag 6 november 2012

Help wanted!!

Med allt som erbjuds! ;)
Dagen började bra...


Götet visade sig från sin bästa sida! Solen sken och fåglarna kvittrade...ish... Åsa var nästan i tid och vi hade en grym utbildningsdag! :)


Träffade på vår gamla kollega Freddie och hade många bra och nyttiga tankar kring schema, instruktörer, statistik osv!


Avslutade med att testa Les Mills nya klass GRIT (som jag förvarnade er om igår) med muskelberget Fredrik!
Rätt säker på att jag inte gillar honom! Han hoppade typ masken i luften samtidigt som han körde någon slags klappitaktrytmiklektion i kombination med armhävningar. Sjukt omänsklig och sjukt jobbigt! Tror på riktigt att han var hög... eller så har han åtminstone utvecklat riktiga vingar av för mycket Redbull... ;)
De enda maskenrörelser som jag fick till var när jag skulle försöka lyfta/åma upp min överkropp i tricepsarmhävningarna... Då stod jag ändå på knä! Hello mjölksyra and klena muskler! :)
Mmm GRIT är inte för oss som INTE kör nån slags styrketräning utan vänder sig till det lite mer vältränade folket! Å andra sidan så blir du bra på det du gör, 30min högintensiv helkroppsträning är jäkligt effektivt i en stressig vardag!
Så även om min kropp just nu säger nej... Eller den säger snarare kan nån komma och hjälpa mig att borsta tänderna och ev ta mig upp ur sängen imorgon, så säger jag ändå JA!

GRIT är bra Shit!
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar