lördag 27 oktober 2012

Mitt (rosa) dygn!

Strålande lördag! Jag kör stenhårt på familjehäng med lillebror!
På morgonen blev det gofrulle med nyheterna i PAPPERSFORM! Stort! :)


Sen hookade jag å Viktor upp lillebror på Sportlife! Nu blir det åka av! ;)


Sen gick vi på stan och shoppade, drog en Lurre på paprika, åkte hem och tog en gofika! Dumlechokladboll!! Hallå löjligt gott!


Men kanske inte den bästa uppladdningen inför en svettig Sh'bam! ;)


Hur som helt så begav vi oss till Exclusive för att dansa loss och bidra till Cancerfonden!


Grymt Roligt pass med många glada deltagare som gav järnet! Mycket kurrigt!
Mindre roligt var det när Jim tvingade upp mig på nån testcykel direkt efter passet.
För trött för att säga nej... Men tydligen tyckte han att jag var stark... (fett ovärt! ;)


Fick en fin present av min Teammate Åsa Eriksson... Vet inte vad hon vill säga... Tydligen tyckte hon att det passade in på mig/oss! ;)

Nu blir det donken och film!
Bra lördag!
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar