torsdag 18 oktober 2012

Min absoluta favvojobbsyssla!

Även fast det har varit en riktig lång dag och jag är sjukt trött, så står jag här hemma och steker ytterligare en ful omelett men fylld av glädje i själen!
Började dagen med att öva vår shbam till rosadygnet
Sen har jag tokjobbat med sjuttioelvatusen andra saker.. Men det är mer vardagsmat! ;)
Därefter hade jag dansstep! Absolut koll på läget! Skön energi i salen! Utmattad och löjligt lycklig över att få steppa! Sötaste deltagarna! Aaaah bästaste träningsformen... Iaf roligaste! Wiiii!!! :)
SEN fick jag äran att mysa med lite nya härliga personer som kommer att tillhöra vårt utvecklingsteam!


Vissa trivdes och briljerade i sina concept.


Medans andra fick sig en liten utmaning.... (fröken på bilden kör väl ungefär allt utom bodystep)


Alla skötte det såklart galant!
Boosting på hög nivå!

Älskar att ha mina rosa glasögon på och bara se allt bra!

NIinspirerarmig!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, varför ser jag ut som enliten pygmé på den där Walkern :P !?

    SvaraRadera
  2. Hmmmm jaaaa... Kära soffie.. Du är ju liksom inte jättestor... Snarare pyttepetit... Kan va därför! ;)

    SvaraRadera