torsdag 25 oktober 2012

I better shape up!

Because iiiii neeeeed a maaan! AAaaand myyy...
Njae nu var det väl inte så jag tänkte från början... Det bara poppade in en egensnickrad Greasesång i huvudet!

Det jag syftade på är SHAPE UP MUMIN!
Det har varit HighCarbhighfat&sugar lite för många veckor nu.

Men att sluta äta bullar,KARAMELLKuNGEN, god mat och vin bara för att se bra ut funkar liksom inte som motivation för det här trollet...

Det är den där styrketräningen som jag behöver... ja ja och kanske lite mindre KK...(KARAMELLKUNGEN inget annat)

Så nu är det dags att ta tag i det!
Bokat PTtid och tänker hålla mig till sockret endast på helgen.
Sådeså!
Finns annat att bli hög på!
Min step tex idag! ÄLSKAR när folk tjoar! Ren kärlek!

Sen har vi Sh'bam 11.30 imorgon på backaplan med Åsa! Ännu mera löööv!
genrep inför rosadygnet.se som du omöjligt kan ha missat.

Annars kan du läsa mitt tjatågnatinlägg här.


Tonfisksallad imorgon!

Trevlig kväll peops!
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar