måndag 24 september 2012

Fyfaaaan va bra jag är!

Som kör MRL på just måndagar!
Den bästa klassen ever!
Det är så skönt att köra helt slut på sig. Det spelar ingen roll hur trött, stressad eller hängig du är när du kommer dit för under klassen skapar deltagarna någon magisk energi som vispas runt i rummet och det blir som gyllene tider sjunger! - å dem tar å dem ger å dem skrattar å jag skrattar å dem dansar o dem ler Kanske inte just i den ordningen... Men ni fattar! ;)
Nä fy va bra jag är som har just Mrl på måndagar! Kickassklass med kickassCrew!
(fy vad ödmjuk jag är också... Ibland... ;)
Nä men sportlife exklusive skapar en skön måbra känsla.
Så bra att jag ser löjligt mycket fram emot att få dansa där 17.30 imorgon igen!
Sh'bam lätt som en plätt! :)


Nu får det vara bra med sånt här den här veckan...


Och sånt här...


OCH SÅNT!!!

Bah! Skärpning nu mumin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar