lördag 1 september 2012

En RIKTIG super lördag!

Tog mig lite sovmorgon innan jag gled ner till Annexet för att mötas av ett stort härligt gäng som pumpade loss!


Därefter kollade jag på GRIT! Tror att ena instruktören var hög på både det ena å det andra.. Kan ha varit mjölksyra å adrenalin.. Men jag ska inte spekulera i det!
Gillade det här passet! Grym helkroppsträning i 30 min!


Sen körda jag å Anchi CX! Fantastiskt roligt... Jaa det kändes rätt bra i magen å glutten!
(varför blundar du anch!? ;)


Sen studsade jag runt som ensam glad blondin mot den här armén...men jag hade roligt å inte sparkade jag på nån heller! Skön aggroklass! :)


Behövdes deffinitivt lite kvinnlig hägring efter det testosteronpasset! Samlade så många snyggingar jag kunde!


Vad stod på schemat? SH'BAAAAAAAM!


BAM!
Nu blir det lite mat i magen... Rätt bra efter en heldag med träning!

Wiiiii!!! :)

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar