måndag 27 augusti 2012

ROM & MRL

Idag är det måndag och jag sitter på flyget hem. Vardagen känns långt borta efter två långa och fantastiska dagar i Rom!
Men det är den inte för om några timmar kör vi igen! Jobb och klass! MRL 17.10 på exklusive! Dags att sätta fart på min glassiga glasskropp!
Här kommer lite bilder från dag två i Rom... Lite same same som dag ett! :)


Började dagen med sol och bad, tog tåget ut till samma strand som dag ett.. Same same ;)


Kom hem en snabbis för att hungriga gå ut på stan! Dagens lunch på stranden bestod av chirre, glarre, cola och frukt... N y t t i g t...


Desto nyttigare middag! Ljuvlig liten restaurang med massa vin att välja på och bra service! Jag fick massa ostar och skinkvarianter mozzarella ost och tomater, så delade vi fyra på en flaska rött! Kärlek!


Fin liten näthylla att lägga väskorna på!


SötLisen som guidade oss till det här mysiga stället!


Me and Titti! Glada efter maten..behöver jag säga att det blev deras hemmagjorda glass till efterrätt?! ;)


Sen tog vi en runda på stan. Här är Titti och Berna vid Panteon (ser ut som ett skuttande kärlekspar!)


Jag jobbar mer som trädkramare ;)


Vi myste ett tag vid fontana di trevi.
Slängde ett mynt i fontänen och önskade oss... Får man såklart inte berätta... ;)


Har tagit så många bilder på denna vackra stad... Men försöker begränsa mig :)





Mer glass! Provade nya heta GROM


Mumsig chokladglass!


Sen drog vi oss trötta hemåt igen...men ändå blev det mer glass.


Rosa Cheesecakeglass!


Stort tack till mitt fabulösa rosa sällskap!
Vilka brudar ni är! Och ännu en gång tack till Lisen som välkomnade oss med öppna armar!

MRL idag Sh'bam imorgon!
Whoooop!!!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar