onsdag 8 augusti 2012

Natural beauty!

Vilken härlig dag jag har haft idag!
Började dagen med PTträning.


Eftersom jag är tröttmössa blev det chokladfrukost (proteinshake)


Uppvärmning på rodden


Försöker hitta lite muskler på ryggen, min svagaste länk On ME bodddy! :p


Natural beauty! I think NOT!
(Fucking hard work) ;)


Min fina PT som jag för övrigt inte alls gillar egentligen längre. Övertygad att hon deltidar som professor på sadisthögskolan! L ä t t!!!


Har jag sagt att min stekiga kollega är tillbaka på kontoret?

Wiii hem och tvätta! Förbereda mig inför Loooondon på fredag!
Men först, gör dig redo för Sh'bam på Ullevi 17.50 imorgon!
Sista för den här sommarterminen! PANG!! :)

5 kommentarer:

  1. Ååå, underbara London, hälsa världens bästa stad från mig :D !! Och vad är det de säger, "If you still look cute at the end of your workout, you have´nt worked out hard enough." ;)

    SvaraRadera
  2. Åååå det ska jag! Jag e londonvirgin så det ska bli riktigt spännande!! :)
    Haha bra sagt! Skulle bara vilja ändra det till if you look cute durin... Anpassat efter igår! (tröttmössa AB! / rosa våt gnällig fläck på golvet... Heeela träningspasset! ;)

    SvaraRadera
  3. Åh, första! Hoppas London visar sig från sin bästa sida då, och att du får det helt lovely!!!

    Det funkar med during också tycker jag vi bestämmer. Mvh/Gör alla tänkbara miner och skrynklar ihop nyllet som ett russin när jag tränar ;)

    SvaraRadera
  4. Du ska inte fota mig har jag sagt... Grrrr!

    SvaraRadera
  5. Hihi oooopps :p ska bättra mig;)

    SvaraRadera