tisdag 3 juli 2012

NTC och skratt&solmys!

Började dagen med en skvallerfrulle på stan sedan blev det hårdträning på domkyrkan. Ja HÅRD träning.... Såg inte en tillstymmelse av danssteg i NIKE appen NTC. Dessutom hade jag löjlig träningsvärk från gårdagens gympass!


Men det var effektiv och grym träning. Speciellt med de här powerbrudarna!


Jag försökte också spänna lite... Men hade inte mycket att komma med i vanlig ordning ;)


Sen gick bill&bull på en snabblunch/skrattlunch.


Avslutade dagen med sol (fick en väldigt lokal bränna på framsida lår) med min fina Maria (märrybärry)
Götet visar sig från sin bästa sida!
Tänkte dra mig till havet även imorgon... Vem vet.. Kanske doppar mig ända till knäna om det blir varmt! :)


TVÅ dagar kvar till Prag babyyy!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar