måndag 2 juli 2012

Tänk om alla måndagar vore som denna...

Älskar älskar att vara ledig! Sov tills jag vaknade höll ja på att skriva... Men ni fattar vad jag menar! Ingen väckarklocka som störde min skönhetssömn! ;)
Gick till Sportlife Ullevi. Lekte Sh'bamdrottning i salen (måste lära mig alla låtar! Bara vissa som fastnar!)




Sen gymmade jag lite. Stötte på två av mina favvokillar Johan och Marcus! (alltså stötte som i TRÄFFADE dom inget annat!) bägge jobbar som PT på Sportlife. Riktigt trevliga och kompetenta snubbar! Hör av dig om du behöver lite träningshjälp i sommar - i Will hook u up! :)




Sen gick jag på stan och skulle shoppa bikini. Avskyr avskyr att göra det... Oftast är man blek och trött när man testar dem och sällan passar det.
Men hör å häpna, plockade hem första bästa 150 spänn. Som hittat!
Note to My self - köp bikini direkt EFTER din solsemester!
Gör proceduren mycket lättare :)




Sen blev det lunch på exclusiv med den här heta donnan! (hon ser ut att vilja sticka gaffeln i mig för att jag tog kortet... Men förutom det hade vi en mysig lurre!)




Nu ska jag ta tag i något så spännande som tvätten!
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar