tisdag 19 juni 2012

Nje jag har nog haft bättre dagar...

Privatchaffis till gymmet idag! Sötaste lönnen hämtade upp mig på väg till Almedal! Brunetternas mecka!


Löjligt heta rockstars på det där stället!
Hade min PT-Tim inplanerad... startade rätt bra... Gott humör! Gillar pinnövningarna... Lyfte även lite tyngre saker ;)
Sen skulle jag göra frivändningar... Började helt ok... Men sen blev det tungt å vi la på mer vikter.. På stången som jag redan tycker är FÖR tung!
Jag VET att jag gjorde det förra veckan... Men det tog emot i huvet! Kan fan inte förmå mig att jucka och hoppa upp den där föööörbeeeenade stången!
Aaaaah! Självförtroendedipp! Gick jäkligt segt därefter! Tungt!!
Svordom tungt!!!!
Ajaaaaa fick mig en omgång på gymmet.... det var bra iaf! ;)

Nu blir det mer dans istället på schemat!
SH'BAM!
Imorgon på Partille och på torsdag på Backaplan!
Kom å dansa!!

För att avsluta med det som gjorde dagen extra seg så hade jag besiktningstid på min skrutt!
Två fruntimmer som ringer sina stabila karlar (läs pappor)
Efter många försök gav vi upp... Jag bokade om min tid och slängde ihop huven. Vad hände JO bilsvordommen startade! Snark!
Så status: VID LIV... fortfarande körförbud!



Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar