måndag 4 juni 2012

Morgontröttast i stan!

Jag är tvungen att sluta relativt tidigt idag, så igår övervägde jag på fullaste allvar att jag skulle köra en morgonträning.
På klubben hade de 45 min cykel som slutar 7.30. Vilket hade varit perfekt då jag tänkt börja 8.
Men sen när klockan ringde i morse...5.50 (så ja skulle ha en kvart innan bussen gick)
Så totalvägrar jag!
Kroppen säger nej! Eller Njae... Den sa snarare no fucking way att jag går upp mumin!
Jag tände lampan...
Snoozade sjuttioelva gånger... Hade ändå problem att ta bussen 7.20 så att ja skulle kunna börja 8!
Morgonträning... Hur tänkte jag DÄR!!
Det kommer aldrig ske innan 8 iaf!
Jag är sjukt imponerad av er hurtbullar som kör cardio/styrka/jobbar tidigt varje morgon!
Jag erkänner! Kommer alltid vara morgontröttast å prioritera sömn :)


Ha en fin dag!
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar