torsdag 14 juni 2012

Mindre semmepanik!

Kreta bokat! PANG!
Nu blir det Kreta direkt efter midsommar! Slappa med sol och bad i en hel vecka! Precis vad jag behöver!!
Nu är det bara en vecka till som ska tillsättas!
Valen står mellan New York och Liverpool! Lätt val tänker du säkert!? (jag gissar NY)
Men i bägge städer bor det personer som jag kan bo hos och hänga med! Personer som jag VILL hänga med a loooot!! NY är ju det helt klart dyrare alternativet... Men också det häftigaste. Men jag har vart där en gång... Har aldrig varit i Liverpool. Plus att det var hundra år sen jag fick lite kvalitetstid med min fina Kristine!
Vad göra vad göra?!

Sista danssteppen för den här terminen! Ev för i år?!
Kom och dansa!
18.30 på backaplan! :)


Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar