tisdag 12 juni 2012

Grym gymtimme!

Började dagen med en PT-timme!
Stackars Robert...han borde få extra betalt för tröttmuminen!
Som vanligt serverade jag mina ursäkter till varför jag inte hinner träna!
Han frågade hur det hade gått med träningen? Jag svarade - ASBRA! har gjort Heeeeela programmet en gång!
Han - en gång på två veckor?
Jag - JA! (asnöjd!)
Han, mindre nöjd...

Jaja... Jag är fortfarande nöjd... :)
Precis lika nöjd som jag är över att jag inte käkat godis på 6 dagar! (trots att det känns som typ 6 veckor...)

Jaja hur som! Bra timme! Fick göra massa övningar med pinnen!
GILLAR pinnen! Gör inte alls lika ont som dom där hårda pjäserna som jag måste dra i ibland!
Sen blev det marklyft och frivändningar och massa roliga övningar som får lilla jag att känna mig biff!
ROLIG Dag på gymmet! :)


Klein med pinnen! :)

Imorgon har jag en spännande dag framför mig!

Universum arbetar på många olika fronter för tillfället!
Enjoy The ride peops!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar