onsdag 20 juni 2012

Delad glädje!

Är dubbel glädje brukar man väl säga..? Det kan jag verkligen skriva under på idag! Inte bara dubbel utan... Ja vad det nu kallas när minst 15 heta personer samlas och har roligt ihop! Fantastiska arbetsplats!



Vi firade Bernie som fyllde år i måndags med tårta å sång!
Blondinen bakom (som ni känner vid det här laget) är ju min partner in crime, knoll å tott, bill & Bill, piff & puff (ah ni fattar)
Vi har suttit ihop på kontoret idag (som de flesta andra dagar) för att tokjobba å sen pausa med asgarv och diverse sånger i stämmor.
Bör tilläggas att ingen av oss sjunger speciellt vackert.
(Åsa tror det... Men det gör hon inte ;)


Sen blev det dubbeltrubbel i Partille! Beckybus drog en pose precis vid dagens värdeord!
GLÄDJE!
Dubbel glädje, PANG!
Imorgon är det Sh'bam Igen, med Amanda och Jane!

Jag vill alltid teama! Roligt!

:)

2 kommentarer:

  1. Med EN mening får du mig inte bara att le utan att garva HÖGT!? Redan innan kl.6 på morgonen.. Shit kvinna gift dig med mig. ;)

    SvaraRadera
  2. <3 sötnöt! trodde att vi redan var ett gift gammalt par ;)

    SvaraRadera