onsdag 23 maj 2012

Symbiossyrra?

Jag har en nära vän som har vänt sig till ett medium för att hon känner sig lite vilse i livet, vet tex inte om hon ska plugga eller jobba.
Jag tycker att det är så sjukt intressant!
Hur kan man mejla någon och få så specifika svar?
Nu tror du säkert att det var horoskopsvar som passar in på alla och att man försöker passa in sitt liv i de svar man får.
Tjae vissa saker kanske är så... Men en del saker är väldigt träffande och unika. Vilket både är häftigt och läskigt tycker jag.
Och oavsett om det är sant eller inte så känner jag spontant, varför inte? Om det släpper en sten från dina axlar? Om du håller med och vill göra en förändring till det positiva, om det hjälper dig att se klarare... Varför inte?
Oavsett vad du väljer så blir det DIN sanning och vad är fel med det?
Eller vad tror du?

I mejlet sa dem att dem ville kalla henne Sara hela tiden... Jag som trodde att jag bara levde i symbios med Åsa... Tydligen har vi en till syrra i familjen ;)

Sov sött!
Imorgon steppar vi på backaplan 18.30.
(bara tre veckor kvar nu! ;)


Inspirerasmedmig!

1 kommentar:

  1. Och två av de veckorna missar jag pga Impact på Almedal... *morr*

    SvaraRadera