torsdag 24 maj 2012

Spontant vägskäl...

Idag siktade jag in mig på ett spontant vägskäl som kändes helt rätt...
Det är så typiskt mig att göra tvära svängar... Men det har ju funkat hittills ;)
Jag brukar göra lite så... Följa mitt hjärta och någon slags inre känsla.
Tror att det är därför jag har varit med om så himla mycket... När jag var lite yngre så fick jag för mig att åka ut som reseledare trots att jag knapp varit utomlands(visste knappt vad charter var)
Sen fick jag för mig att jag skulle plugga träning och hälsa... Sagt och gjort...
Starta företag - check v
Köpa lägenhet - done
Coachingutbildning - smack!
När jag får för mig någonting så är inte handling så långt ifrån!
Men det är jag som måste bestämma, funkar inte om någon säger åt mig vad jag borde göra...hur positivt det än är.
Men nu har jag slängt ur mig frågan... Får se hur det påverkar sommaren. Spännande!!! :)
Vill påminna dig om blå bandet!
Zumba 10.15 på lindholmen.
Boka dig redan nu så slipper du stå i kö och riskera att passet blir fullt!
Självklart bjuder jag på tårta!
(men först Zumba imorgon 11.30 på backis)




Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar