tisdag 1 maj 2012

Sh'bam baby!

I helgen är det dags!
Sh'bamutbildning!
Jag har fått min låt som jag ska visa upp... Så nu är det öva öva som gäller...
Typiskt att jag lovade två nya block till steppen på torsdag.. Lite svårt att fokusera... Har två nya... Men måste bara få ihop utlärningen först :)




Sh'bam
Come as you Are leave as a Star! ;)
Har även tagit några bilder till blåbandet 2 juni, bokar dig gör du här!




Haft en strålande dag idag! Fick till ett möte med mina närmaste kollegor! Underbara damer!




Fick lite sol!
Mekade bil i morse och bytte batteri med pappsen...
Fick klart lägenheten... Tack vara mamma och pappa! :) super fint här nu!
Avslutade kvällen med rep på Almedal!
Imorgon är det slut på mitt liv så som jag känner till det...tydligen...
Mer om det får du veta imorgon ;)
Smack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar