tisdag 22 maj 2012

På Stockholmsturné

Vilka strålande dagar jag har haft!
Kommer hem fylld av energi och inspiration och glädje!
Tack till dem här underbara krutdamerna nedan som gav oss kärlek och hjälpte till med våra klasser!


Igår begav jag mig iväg med den här crewn till Aronsborg. Tre brudar en agent å en trollkarl.
Kan ju inte bli mer spännande än så!


Eller ja när Stefan gjorde massa korttrick och vi njöt av reeekmackor möjligtvis...


Mat var en MYCKET viktigt stående punkt i vårt repschema.


Gillade speciellt kreativiteten på frukostbuffén ;)


Frukostmys i solen!


Bernie and Me redo för show.


Vad gjorde vi egentligen då?
Jo vi trollade fram en kvinna i 60 års åldern som varit ordförande i 15 år, som skulle tackas av.
När vi ändå var igång så rev vi av en discodans med henne.
Asball!


Sen blev det tåget hem med piggelingänget!
Och PIGG är precis det jag känner mig!
Imorgonbitti blir det PT och sedan en lååååång dag på kontoret!
Bring it on!
Jag är redo! ;)

Location:Bergsjödalsvägen,Alingsås,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar