tisdag 29 maj 2012

Jag lär mig aldrig!

Jag kommer alltid vara en "sista minuten tjej"!
Jag försöker alltid vara ute i god tid. Starta i god tid innan för att bli stressad...
Funkar sällan... Undrar om det någon gång har fungerat...!?
Förmodligen om jag har samarbetat med någon som är lika ambitiös som jag.
För det är konstigt att jag är ute i sista minuten... Jag vill vara förberedd... Ska jag tex köra en klass så vill jag att det sitter i ryggmärgen ifall jag skulle bli nervös.
Men oftast handlar det om prioritering... En sak i taget...
Den här veckan är en sak i taget samma sak som att förbereda zumban till på lördag.
Imorgon kör jag ihop med Dusco på Ullevi, kom och lek!

Å vad tror du att jag har gjort idag...?


Dansatmeddusken!
Du har väl bokat dig på blå bandet? (hörde nämligen att zumban nästan är full, så boka dig innan!) :) jag vill ju inte att du ska riskera att bli utan. :)

Hade btw möte med Ove Rytter idag, årets fitnessmässa kommer bli hetare än GRYMT i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar