söndag 8 april 2012

Småstadshäng!

Påskhelgen har bestått av mat, familjehäng, fika, syskonhäng, godis, allmänt häng, mer mat och igår lite vännerhäng!
Utgång var inte direkt planerat!
Men när jag hade förmånen att tjöta med de här trevliga damerna så fick det bli en spontanutgång.
Jag jobbade på min "arbogska" så nu kan jag stolt gnälla fram några ord på min gamla dialekt! :)
(vet inte om det egentligen är positivt... Men jag kan! ;)


Hur kan dem här hetingarna vara tvåbarnsmammor?! Galet!


Fjortisarna som högg in på stripps och sås som nattamat!


Söta sjuven Anna! Otyglad som f*n!
Tack för en rolig kväll!

Nu ska jag försöka korra lite Zumba! Sen blir det wait for it -FIKA hos mormor!
Tippar på att vågen kommer att stå på ca 3 kg + efter den här helgen! ;)
Whoop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar