tisdag 24 april 2012

Shoeeee!

No not talking about The shoeshot! ;)
Bara vanlig skoshopping! Wiiiii!
För ett tag sen fyndade jag dem här heta nikeskorna från nikestore.com. Nu är dem häääär!
Wiiii!


Jag trotsade även min bitterhet.
För några år sen köpte och kom jag hem med TVÅ vänster fötter, då Svor jag att jag aldrig skulle köpa converse igen! (ungefär som att det var skornas fel :)
Men nu har jag trotsat den känslan (inte alls långsint) å har shoppat ett par sommarpjuks!



Jag som undrar varför jag längtar efter lön imorgon...
Dem pengarna kommer iof att ryka lika fort! Mamsen å pappsen kommer i hit i helgen! Jag hoppas shoppa bort mina pengar på IKEA.
Även på en platt-TV
2000-talet jag välkomnar dig i mitt hem!

(man kan ju inte påstå att jag är prylgalen i allafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar