måndag 16 april 2012

Ny vecka, nytt liv!

Nu är det nystart!
Sarafokus pang!
Från att jag har haft två veckor med lite träning och mycket gotteri o annat som tjuvat på min energi så är det nu dags att strama till vardagarna lite! Jag blir ju löjligt sockersugen så fort jag börjar missköta mig... Så nu j•lar!

Måndagar är alltid lite trötta.. Jag brukar ramla in på exklusive aaaastrött och opepp innan mitt pass!
Men så fort man sätter igång så känns det bra! Speciellt när Charlotte kommer och toksmilar ikapp med mina andra grymma stammisar! Det roliga med min måndagsgrupp är att dem utvecklas tillsammans! Jag ser verkligen hur deras teknik blir bättre för varje vecka! Inspirerande!
Functional moves is DA shit!


Sen blev det lite gymhäng! (för min del betoning på HÄNG!)


Men de andra två flickorna skötte sig riktigt bra! :) Johanna utmanande balansen! ;)

Nu är det matlådedags! Pang!
(späääääännande måndag! ;)

2 kommentarer:

  1. Skönt att det finns bildbevis på att man faktiskt varit på gymmet ;P

    SvaraRadera
  2. Haha ungefär som att nån skulle tro något annat! Biffen! Hem å googla åt mig nu! ;)

    SvaraRadera